Z tej strony Remigiusz Stanisławek

Od 2007 roku pomagam indywidualnym inwestorom i ich rodzinom inwestować, budować zamożność i zarządzać majątkiem.

To połączenie opieki w zakresie planowania finansowego, ubezpieczeń i ostrożnego inwestowania.

Mój autorski model współpracy internetowej z Klientami w formie Finansowego SPA daje Tobie możliwości swobodnej edukacji, wyboru produktów finansowych i ubezpieczeniowych we własnym tempie.

Też możesz skorzystać.

Remigiusz Stanisławek, certyfikowany doradca finansowy EAFP / MDRT

tel: 604-796-034 email: remigiusz@rodzinnefinanse.pl

Zadzwoń


Zapraszam do rozmowy telefonicznej lub wideokonferencji

XXI wiek daje nowe możliwości współpracy z inwestorami z całej Polski (i nie tylko). Pierwszą rozmowę zazwyczaj realizujemy w formie wideokonferencji – to pozwala już na początku nieco lepiej się poznać. Posiadam własny wygodny system do takich rozmów online: nie musisz nic instalować, korzystać można z komputera (z przeglądarki internetowej) lub ze smartfona (z przeglądarki lub aplikacji).


Spotkanie osobiste w Poznaniu?

Spotkania osobiste też są możliwe.

Spotkanie wymaga każdorazowo wcześniejszego umówienia terminu.


Mapa dojazdu

Link Google: https://goo.gl/maps/TcKSCGTzfbVt1o979

Adres spotkań osobistych, mojego biura i sali szkoleniowej:

Remigiusz Stanisławek, Rodzinne Finanse Os. St. Batorego 59/1, Poznań


Warszawa, Wrocław – spotkania też są możliwe!

W tych miastach bywam częściej niż raz w miesiącu. To daje możliwość spotkania osobistego na dowolnym etapie współpracy – terminy do ustalenia w indywidualnej rozmowie.


Spotkanie osobiste w innych miastach?

Od czasu do czasu odwiedzam także inne miasta (np. w formie corocznego ‘tournee’ po Polsce). Takie wyjazdy to możliwość indywidualnych spotkań. Wyjazdy nie są częste – dlatego w pierwszej kolejności sugeruję rozmowę w formie wideokonferencji lub rozmowy telefonicznej. Jest też możliwość zorganizowania indywidualnego spotkania w dowolnym miejscu w Polsce w ramach (w takim przypadku odpłatnych) konsultacji.


Zasady kontaktu telefonicznego i e-mail

Moje godziny dostępności telefonicznej dla Klientów to dni robocze w godzinach 13:oo do 18:oo. Rozmowy poza tymi godzinami możemy ustalić poprzez e-mail/telefon.

  • Rozmowy telefoniczne możliwe są od poniedziałku do piątku, także w godzinach wieczornych (do godziny 20:00) po wcześniejszym umówieniu takiej rozmowy – na przykład przez formularz / smsem).
  • Telefonu zazwyczaj nie odbieram na bieżąco – oddzwaniam na przychodzące połączenia.
  • Nie jestem dostępny telefonicznie w dni wolne od pracy – szanujmy swój czas
  • Jeżeli sprawa jest pilna proszę o wiadomość SMS z podaniem tematu rozmowy.
  • Na wiadomości e-mail odpowiadam z reguły w ciągu 1-3 dni. Czytelnie i poprawnie zdefiniowany tytuł wiadomości i konkretna treść z pewnością przyspieszą odpowiedź
  • Czasem przy okazji wyjazdów, konferencji lub urlopu odpowiedź może się opóźnić. Zawsze informuję o tym Klientów umieszczając informację w portalu Finansowe SPA wraz z wysyłką taj informacji e-mailem